Bezorginformatie

Bezorginformatie

Vóór en tijdens je bestelling

Hoe lang moet ik van tevoren bestellen?

  • Voor 12:00 uur 's middags bestelt, is de volgende dag bezorgd. 

Hoe bestel ik?

  • Klik op de categorie waarbinnen je wilt zoeken. Plaats je producten in de winkelwagen, vul je contactgegevens in en plaats de bestelling.
  • Direct nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestigings e-mail met daarin een overzicht van je bestelling (check eventueel je spambox).
  • Let op: geef bij je contactgegevens het mobiele telefoonnummer van de ontvanger door, dit telelefoonnummer wordt namelijk gebruikt bij het inplannen van de bezorging. 

Hoe gaat de bezorging in zijn werk?

  • Wij bezorgen tussen 08:00 - 15:00 uur door heel Nederland (behalve de Waddeneilanden)
  • Wij bezorgen 7 dagen in de week en altijd gratis.
  • De avond voor de levering - tussen 18:00 - 20:00 uur - ontvang je een sms-bericht en een email met daarin het tijdvak hoe laat de bezorging plaats vindt.
  • Wij werken samen met DMsneltransport. Zij bezorgen door heel Nederland de hapjesschalen. Om logistieke redenen is het daarom helaas niet mogelijk om een exacte bezorgtijd in te plannen.
  • Wil je de hapjes op een bepaalde tijd in huis hebben? Dat kan zeker, kijk dan verder op Hapjes aan Huis.  

Hoe betaal ik?

  • Je betaalt direct online met Ideal.
  • Bedrijven hebben de optie om op rekening te betalen.
  • Creditcard betalingen zijn mogelijk, alleen als de betaling voltooid is voor de leverdatum. Klik in dat geval bij factureren op "Op rekening voor bedrijven" en stuur een email naar ons om de betaallink te ontvangen. Wij mailen een betaallink, waarmee je met een credit card kan betalen.

Allergenen

  • Wij bieden geen aangepaste producten aan op het gebied van allergenen.
  • Onze hapjes kunnen sporen bevatten van oa.
    Ei - Gluten - Lupine - Melk - Sesamzaad - Noten - Zwaveldioxide - Selderij - Pinda’s - Mosterd - Vis - Weekdieren - Soja - Schaaldieren
  • Vis- en schaaldieren worden niet verwerkt in ons bedrijf. We kunnen niet garant staan voor gezondheidsklachten voortkomend uit een allergie. 

Halal en vegetarisch

  • Wij bieden verschillende opties op vegetarisch en halal gebied. Bekijk hiervoor onze productcategorieën.

 

Tijdens en na levering

Leveren jullie ook bij bedrijven of op een andere locaties in Nederland?

  • Jazeker! Bij bedrijven op locatie worden de hapjes bij de receptie afgegeven, wanneer aanwezig, of aan de contactpersoon.

Wat doe ik met de schalen en verpakkingen?

  • Alle schalen en verpakkingen blijven bij je achter.

Retourbeleid

  • Wij nemen geen retourzendingen aan van etenswaren.
  • Wanneer je etenswaren retour zend naar ons, geven wij daar geen geld voor terug.
  • Heb je vragen of ben je niet tevreden met onze producten of service? Laat het ons weten, we helpen je graag persoonlijk verder! 
  • Mail ons: info@hapjescateraar.nl